Pościel Bawełniana Ranforce 200x220 JARDIN

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 1-3 dni

Koszt dostawy: Paczkomaty - od 11 zł Kurier - od 14,50 zł
Cena: 249,00 zł 249.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: IGI
Kod produktu: 86A1-89019_20190315220108

Opis

Pościel Bawełniana Ranforce 200x220

Luksusowa pościel bawełniana ze specjalnym splotem ranforce renomowanej marki Iyi Geceler Istambul.
Komplet pościeli składa się z 6 części w skład których wchodzi:

  • Poszwa na kołdrę w rozmiarze 200x220 - guziki
  • 2 poszewki na poduszki w rozmiarze 70x80 - zakładka
  • 2 poszewki na poduszki w rozmiarze 50x70 - zakładka
  • Prześcieradło 240x260 kolorystyczne spójne ze wzorem pościeli - bez gumki

Pościel charakteryzuje się wysoką jakością wykonania. Materiały użyte w produkcji pościeli pozwoliły na stworzenie produktu który charakteryzuje się niebywałym wyglądem, wzory zawarte na bawełnianym materiale pięknie się prezentują.
Komplet dzięki zastosowaniu splotu ranforce jest wytrzymały oraz odporny na uszkodzenia mechaniczne.
Materiał w dotyku jest miły i delikatny dla skóry, pościel zapewnia idealny przepływ powietrza podczas snu dzięki temu wypoczynek jest wysoce komfortowy.
Poszwa na kołdrę zapinana jest na guziki, poszewki na zakładkę.

Każdy komplet pościeli zapakowany jest w eleganckie pudełko, świetnie nadaje się jako prezent dla bliskiej osoby.

Dostawa

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Czas doręczenia
Kurier Przedpłata 14,50 zł 24 godziny
Za pobraniem 18,50 zł 24 godziny
Paczkomaty Przedpłata Od 11 zł 48 godzin
Za pobraniem Od 13 zł 48 godzin

Ile wynosi czas dostarczenia zamówienia?

Czas dostarczenia przesyłki w większości wypadków nie przekracza 3 dni roboczych.

Proszę pamiętać że różne produkty mają różny czas realizacji a do tego czasu należy doliczyć czas doręczenia przesyłki.


Np. Produkt, którego wysyłka wynosi 1-3 dni, maksymalny czas doręczenia przesyłki wynosi:

3 dni + 24 godziny (czas doręczenia przez kuriera)

Nie udało mi się odebrać przesyłki, czy możecie wysłać jeszcze raz?

Oczywiście :) Jeżeli przesyłka wróciła do nas, nadamy ją ponownie po uprzednim opłaceniu kosztu transportu do nas i jeszcze raz do Ciebie.


Np. Zapłaciłaś przelewem, wybrałeś dostawę kurierem, nie udało Ci się odebrać przesyłki. Nadamy ją ponownie po uiszczeniu kwoty 14,50 (powrót do nas) + 14,50 (ponowna wysyłka do Ciebie).


Wcześniej skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-989-774.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Tak, natomiast koszty wysyłki ustalamy indywidualnie. Skontaktuj się z nami, z pewnością coś wymyślimy :)

Czy mogę wybrać godziny dostarczenia przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki zazwyczaj w godzinach od 8-16. Nie ma możliwości określenia innego przedziału czasowego.

Darmowy zwrot

Czy kurier przyjedzie do mnie po odbiór przesyłki?

Tak. Możemy odebrać od Ciebie przesyłkę lub możesz samodzielnie ją do nas wysłać, wcześniej jednak skontaktuj się z nami przez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-989-774.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Wyślij do nas e-mail na adres sklep@i-posciel.pl z informacją o chęci zwrotu zamówienia i podaj następujące dane:


1. Numer zamówienia

2. Jeżeli zamówienie ma odebrać nasz kurier, podaj adres pod jakim ma się pojawić.

3. Numer rachunku bankowego, na który mamy wykonać zwrot wpłaconych środków.

4. Naklej na paczkę list przewozowy, który od nas otrzymasz na e-mail.


I załatwione! :)

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

100 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Czy zwrot jest całkowicie darmowy?

Tak! Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze zwrotem zamówienia.

Jak mam zapakować przesyłkę?

Produkt należy zapakować tak, aby tkanina była zabezpieczona przynajmniej 2 warstawami ochronnymi.

Np. Komplet pościeli zapakowany w oryginalny woreczek foliowy + koperta.

Pod żadnym pozorem produkt nie może wystawać po za zewnętrzne opakowanie, gdyż to często powoduje iż tkanina jest bardzo narażona na zabrudzenia podczas transportu.


Proszę pamiętać, że produkt to również opakowanie (foliowe lub kartonowe) i stanowi jego integralną część. Nie może być w żadnym stopniu uszkodzone.

Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie w jakim został dostarczony


Przed spakowaniem i wysłaniem produktu stanowczno zalecamy wykonanie zdjęcia, zarówno produktu jak i już gotowej przesyłki.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W większości wypadków niezwłocznie po odebraniu przez nas zwracanego zamówienia. Maksymalny termin wynosi 14 dni.

Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl