Pościel jednokolorowa 180x200 kolor wrzos

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 1-3 dni

Koszt dostawy: Paczkomaty - od 11 zł Kurier - od 14,50 zł
Cena: 145,00 zł 145.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Darymex
Kod produktu: POSATBAW/180X200/WRZOS

Opis

Pościel jednokolorowa - dobry wybór do sypialni

Na dobre samopoczucie człowieka w jego mieszkaniu, wpływa wiele czynników. Jednym z nich jest oczywiście kompozycja całego wnętrza, na którą składają się poszczególne pomieszczenia. Sypialnia to kluczowe pomieszczenie w naszym mieszkaniu. Dlatego wybierając pościel warto to zrobić w sposób przemyślany. Pościel jednokolorowa jest bez wątpienia klasyką, która od zawsze była w modzie. Dzisiaj sytuacja się nie zmieniła. Mnóstwo osób decyduje się właśnie na jednobarwne pościele, które zapewniają całej sypialni świetny styl. Tego rodzaju pościel można dopasować zarówno do gładkich, białych ścian, do ścian w różnych barwach, jak też do ciekawych wzorów, na przyklejanych tapetach.

Pościel satynowa jednobarwna - najważniejszy jest komfort

Kupując pościel jednobarwną poza jej wyglądem, trzeba zwrócić uwagę na materiał, z którego została wykonana, jak też na jej jakość i trwałość. Satynowy materiał z którego wykonana została pościel jest miękki i miły w dotyku, wypoczynek jest bardzo komfortowy. Warto zwrócić także uwagę na wytrzymałość materiału, gdyż pościel będzie wymagała prania co jakiś czas. Wybierając solidnie wykonany produkt, mamy pewność, że zachowa świeżość przez długi czas i nie ulegnie zniszczeniu.

W skład pościeli satynowej jednokolorowej wchodzi:

  • Poszwa w rozmiarze 180x200
  • Dwie poszewki w rozmiarze 70x80

Skład: 100% Bawełna
Zapięcie: Zamek

Dostawa

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Czas doręczenia
Kurier Przedpłata 14,50 zł 24 godziny
Za pobraniem 18,50 zł 24 godziny
Paczkomaty Przedpłata Od 11 zł 48 godzin
Za pobraniem Od 13 zł 48 godzin

Ile wynosi czas dostarczenia zamówienia?

Czas dostarczenia przesyłki w większości wypadków nie przekracza 3 dni roboczych.

Proszę pamiętać że różne produkty mają różny czas realizacji a do tego czasu należy doliczyć czas doręczenia przesyłki.


Np. Produkt, którego wysyłka wynosi 1-3 dni, maksymalny czas doręczenia przesyłki wynosi:

3 dni + 24 godziny (czas doręczenia przez kuriera)

Nie udało mi się odebrać przesyłki, czy możecie wysłać jeszcze raz?

Oczywiście :) Jeżeli przesyłka wróciła do nas, nadamy ją ponownie po uprzednim opłaceniu kosztu transportu do nas i jeszcze raz do Ciebie.


Np. Zapłaciłaś przelewem, wybrałeś dostawę kurierem, nie udało Ci się odebrać przesyłki. Nadamy ją ponownie po uiszczeniu kwoty 14,50 (powrót do nas) + 14,50 (ponowna wysyłka do Ciebie).


Wcześniej skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-989-774.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Tak, natomiast koszty wysyłki ustalamy indywidualnie. Skontaktuj się z nami, z pewnością coś wymyślimy :)

Czy mogę wybrać godziny dostarczenia przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki zazwyczaj w godzinach od 8-16. Nie ma możliwości określenia innego przedziału czasowego.

Darmowy zwrot

Czy kurier przyjedzie do mnie po odbiór przesyłki?

Tak. Możemy odebrać od Ciebie przesyłkę lub możesz samodzielnie ją do nas wysłać, wcześniej jednak skontaktuj się z nami przez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-989-774.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Wyślij do nas e-mail na adres sklep@i-posciel.pl z informacją o chęci zwrotu zamówienia i podaj następujące dane:


1. Numer zamówienia

2. Jeżeli zamówienie ma odebrać nasz kurier, podaj adres pod jakim ma się pojawić.

3. Numer rachunku bankowego, na który mamy wykonać zwrot wpłaconych środków.

4. Naklej na paczkę list przewozowy, który od nas otrzymasz na e-mail.


I załatwione! :)

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

100 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Czy zwrot jest całkowicie darmowy?

Tak! Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze zwrotem zamówienia.

Jak mam zapakować przesyłkę?

Produkt należy zapakować tak, aby tkanina była zabezpieczona przynajmniej 2 warstawami ochronnymi.

Np. Komplet pościeli zapakowany w oryginalny woreczek foliowy + koperta.

Pod żadnym pozorem produkt nie może wystawać po za zewnętrzne opakowanie, gdyż to często powoduje iż tkanina jest bardzo narażona na zabrudzenia podczas transportu.


Proszę pamiętać, że produkt to również opakowanie (foliowe lub kartonowe) i stanowi jego integralną część. Nie może być w żadnym stopniu uszkodzone.

Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie w jakim został dostarczony


Przed spakowaniem i wysłaniem produktu stanowczno zalecamy wykonanie zdjęcia, zarówno produktu jak i już gotowej przesyłki.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W większości wypadków niezwłocznie po odebraniu przez nas zwracanego zamówienia. Maksymalny termin wynosi 14 dni.

Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl