Cześć! Najwyższy czas by się lepiej poznać ;)

Miło, że postanowiłaś zorientować się z kim jesteśmy i co robimy. Obiecujemy, nie będziemy przynudzać ;)


Moglibyśmy napisać to co wszyscy ale nie możemy… bo nie jesteśmy jak każdy inny sklep. Poniżej widzisz piękną sentencję, którą kierujemy się wobec każdego. Co konkretnie mamy na myśli…? CIEBIE, Twoje oczekiwania, Twoje zadowolenie. Jesteś dla nas przede wszystkim człowiekiem nie tylko klientem.

Traktuj innych tak jak Ty byś chciał być traktowany

Jak to rozumieć?

My także dokonujemy zakupów w internecie i tak samo jak Ty napotykamy na sytuacje, które nas czasami irytują. Doskonale rozumiemy Twoje rozterki dotyczące pewnych procedur w innych serwisach, które nie rzadko sprawiają, że zarówno sam zakup jak późniejsza obsługa po sprzedażowa pozostawiają wiele do życzenia.

 

Dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz zestawieniu go z naszym mottem przewodnim "Traktuj innych tak jak Ty byś chciał być traktowany" wypracowaliśmy wiele różnych rozwiązań, które pozwolą Ci na uznanie, że zakup w naszym sklepie był strzałem w 10!

A konkretnie:

1. Zwrot towaru aż do 100 dni od dnia jego otrzymania

Ile razy zdarzyło Ci się, że chciałaś zwrócić/zareklamować towar ale w wyniku różnych sytuacji nie zdążyłaś tego zrobić w ciągu regulaminowych 14 dni a od sprzedawcy usłyszałaś "bardzo mi przykro"?

Nasze rozwiązanie:

Zdajemy sobie doskonale sprawę, że w życiu bywają różne sytuacje, które mają wyższy priorytet względem innych. Dlatego możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 100 dni od dnia jego otrzymania. Po prostu do nas napisz lub zadzwoń. Przekroczyłaś termin 100 dni? Nic straconego! Skontaktuj się z nami z pewnością znajdziemy jakieś rozwiązanie, w końcu po to tu jesteśmy ;)

2. Darmowy zwrot

Produkt nie przypadł Ci do gustu, został uszkodzony i zmuszona jesteś odesłać go do sprzedawcy na swój koszt? Opcje masz zazwyczaj 2: albo zamawiasz kuriera i płacisz za niego zdecydowanie dużo więcej niż firmy, które korzystają z ich usług regularnie lub udajesz się na pocztę i tracisz czas czekając w kolejkach.

Nasze rozwiązanie:

Wiemy, że czasami zdarza się tak, że z różnych powodów chciałabyś zwrócić lub wymienić zakupiony produkt, masz do tego prawo, dlatego u nas wszystkie koszty ponosimy my i to bez żadnej dyskusji! :)

3. I to wszystko bez wychodzenia z domu

Zdecydowałaś się na zwrot, reklamację lub wymianę i teraz musisz udać się do oddziału firmy kurierskiej albo na pocztę i tracić czas zamiast przeznaczyć go na coś przyjemniejszego?

Nasze rozwiązanie:

Aby dokonać zwrotu jedyne co musisz zrobić to się z nami skontaktować albo telefonicznie albo poprzez e-mail i poinformować nas o tym fakcie. Resztą zajmiemy się już my! Kurier przyjdzie do Ciebie do domu lub pracy i odbierze przesyłkę i to wszystko! Szybko, sprawnie bez zbędnych utrudnień :)

4. Pilna sprawa a my już nie pracujemy?

Miałaś kiedyś bardzo ważną sprawę do załatwienia w sklepie internetowym a w słuchawce usłyszałaś, że firma już nie pracuje lub napisałaś e-mail i musiałaś czekać cały weekend na odpowiedź?

Nasze rozwiązanie:

Zarówno Ty i jak my potrzebujemy odpoczynku, jednak są sprawy, które potrzebują natychmiastowej interwencji. Wiemy o tym i staramy się w miarę naszych możliwości rozwiązywać je niezwłocznie. Jeżeli sytuacja wymaga zdecydowanego działania - nie zostawimy Cię z tym samej nawet jeśli będziemy po za godzinami pracy.

A co o tym wszystkim myślą nasi klienci?

Nie pozostajemy głusi na informacje od naszych klientów. Wszystkie uwagi skrupulatnie analizujemy i wyciągamy wnioski wdrażając coraz to lepsze rozwiązania, czego przykładem są wybrane spośród kilkuset innych komentarze na temat naszej pracy.

Polecam!!!!! Szybka realizacja zamówienia. Dobry kontakt ze sprzedającym. Jakość zamówionych produktów bardzo dobra. Napewno jeszcze zrobię zakupy w i- pościel.
szara pościel z kory
Pani Ania dała się przekonać i nie żałuje :)
Wracam do tego sklepu po raz kolejny i ponownie - bardzo udany zakup!
pościel łowicka biało niebieska
Pani Gosia postanowiła zostać z nami na dłużej ;)
Polecam zakupy w tym sklepie,uprzejma i miła obsługa,jakość towaru bardzo dobra.
komplet pościeli w serca na walentynki
Z kolei Pani Bogumiła - krótko i konkretnie!

Nasze początki czyli coś dla historyków ;)

 
 
 

2016

Puk, puk... Kto tam?
Czyli nasze pierwsze nieśmiałe pojawienie się na rynku ;)
 
 

2017

Odważnie do przodu
Ponad 20 dostawców i blisko 3000 produktów w ofercie.
 
 

2018

Smartfon? Wiemy że używasz
Dostosowanie sklepu dla osób korzystających z urządzeń mobilnych.
 
 

2019

Nowe i lepsze
Nowe produkty, nowe metody płatności, nowy wygląd sklepu, nowe doświadczenia :)
 
 

2020

Mamy w planach...
Mieć takiego klienta jak TY!
 
 
Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl