Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Czy kurier przyjedzie do mnie po odbiór przesyłki?

Tak. Możemy odebrać od Ciebie przesyłkę lub możesz samodzielnie ją do nas wysłać, wcześniej jednak skontaktuj się z nami przez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-269-627.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Wyślij do nas e-mail na adres sklep@i-posciel.pl z informacją o chęci zwrotu zamówienia i podaj następujące dane:


1. Numer zamówienia

2. Jeżeli zamówienie ma odebrać nasz kurier, podaj adres pod jakim ma się pojawić.

3. Numer rachunku bankowego, na który mamy wykonać zwrot wpłaconych środków.

4. Naklej na paczkę list przewozowy, który od nas otrzymasz na e-mail.


I załatwione! :)

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

100 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Czy zwrot jest całkowicie darmowy?

Tak! Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze zwrotem zamówienia. Darmowy zwrot dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski.

Jak mam zapakować przesyłkę?

Produkt należy zapakować tak, aby tkanina była zabezpieczona przynajmniej 2 warstawami ochronnymi.

Np. Komplet pościeli zapakowany w oryginalny woreczek foliowy + koperta.

Pod żadnym pozorem produkt nie może wystawać po za zewnętrzne opakowanie, gdyż to często powoduje iż tkanina jest bardzo narażona na zabrudzenia podczas transportu.


Proszę pamiętać, że produkt to również opakowanie (foliowe lub kartonowe) i stanowi jego integralną część. Nie może być w żadnym stopniu uszkodzone.

Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie w jakim został dostarczony


Przed spakowaniem i wysłaniem produktu stanowczno zalecamy wykonanie zdjęcia, zarówno produktu jak i już gotowej przesyłki.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W większości wypadków niezwłocznie po odebraniu przez nas zwracanego zamówienia. Maksymalny termin wynosi 14 dni.

Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl