Kołdra Puchowa 200x220 Standard 2,05kg

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 1-3 dni

Kup ten produkt to wysyłkę masz gratis!
Cena: 489,00 zł 489.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Lech-Pol
Kod produktu: 0578-66669

Opis

Kołdra Puchowa 200x220 Standard

Wysokojakościowa Kołdra Puchowa wypełniona starannie wybranym puchem, który został poddany odpowiedniemu procesowi technologicznemu (praniu, suszeniu, odpylaniu, sortowaniu), proces ten pozwala pozbyć się wszelkich zanieczyszczeń oraz kurzu.

Puch dzięki takiemu procesowi jest miękki, sprężysty czysty oraz zapewnia odpowiednie warunki cieplne, zapobiegając przegrzaniu się organizmu.

Zastosowany puch w produkcji kołder posiada właściwości higroskopijne, tzn absorbuje wilgoć.

Poszycie kołdry puchowej stanowi delikatny bawełniany materiał, dodatkowo jest on woskowany od wewnątrz, dzięki temu uniemożliwia wychodzenia wypełnienia na zewnątrz.

Kołdry wykonane są metodą przepikowania, wypełnienie jest równomierne, nie przesuwa się, wykonana kołdra w ten sposób tworzy jednolitą warstwę izolacyjną na całej swojej powierzchni.

Produkty z kolekcji „Puch Classic” posiadają Certyfikat „Oeko-Tex Standard 100” na cały wyrób (każdy element składowy produktu).

Wypełnienie: Puch

Poszycie: 100% Bawełna

Kolor: Różowy

Rozmiar: 200x220

Waga wypełnienia: 2050g

Certyfikaty: Oeko Tex

 

 

Dostawa

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Czas doręczenia
Kurier Przedpłata 14,50 zł 24 godziny
Za pobraniem 18,50 zł 24 godziny
Paczkomaty Przedpłata Od 11 zł 48 godzin
Za pobraniem Od 13 zł 48 godzin

Ile wynosi czas dostarczenia zamówienia?

Czas dostarczenia przesyłki w większości wypadków nie przekracza 3 dni roboczych.

Proszę pamiętać że różne produkty mają różny czas realizacji a do tego czasu należy doliczyć czas doręczenia przesyłki.


Np. Produkt, którego wysyłka wynosi 1-3 dni, maksymalny czas doręczenia przesyłki wynosi:

3 dni + 24 godziny (czas doręczenia przez kuriera)

Nie udało mi się odebrać przesyłki, czy możecie wysłać jeszcze raz?

Oczywiście :) Jeżeli przesyłka wróciła do nas, nadamy ją ponownie po uprzednim opłaceniu kosztu transportu do nas i jeszcze raz do Ciebie.


Np. Zapłaciłaś przelewem, wybrałeś dostawę kurierem, nie udało Ci się odebrać przesyłki. Nadamy ją ponownie po uiszczeniu kwoty 14,50 (powrót do nas) + 14,50 (ponowna wysyłka do Ciebie).


Wcześniej skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-989-774.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Tak, natomiast koszty wysyłki ustalamy indywidualnie. Skontaktuj się z nami, z pewnością coś wymyślimy :)

Czy mogę wybrać godziny dostarczenia przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki zazwyczaj w godzinach od 8-16. Nie ma możliwości określenia innego przedziału czasowego.

Darmowy zwrot

Czy kurier przyjedzie do mnie po odbiór przesyłki?

Tak. Możemy odebrać od Ciebie przesyłkę lub możesz samodzielnie ją do nas wysłać, wcześniej jednak skontaktuj się z nami przez e-mail sklep@i-posciel.pl lub telefonicznie 507-989-774.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Wyślij do nas e-mail na adres sklep@i-posciel.pl z informacją o chęci zwrotu zamówienia i podaj następujące dane:


1. Numer zamówienia

2. Jeżeli zamówienie ma odebrać nasz kurier, podaj adres pod jakim ma się pojawić.

3. Numer rachunku bankowego, na który mamy wykonać zwrot wpłaconych środków.

4. Naklej na paczkę list przewozowy, który od nas otrzymasz na e-mail.


I załatwione! :)

Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

100 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Czy zwrot jest całkowicie darmowy?

Tak! Nie ponosisz żadnych kosztów związanych ze zwrotem zamówienia.

Jak mam zapakować przesyłkę?

Produkt należy zapakować tak, aby tkanina była zabezpieczona przynajmniej 2 warstawami ochronnymi.

Np. Komplet pościeli zapakowany w oryginalny woreczek foliowy + koperta.

Pod żadnym pozorem produkt nie może wystawać po za zewnętrzne opakowanie, gdyż to często powoduje iż tkanina jest bardzo narażona na zabrudzenia podczas transportu.


Proszę pamiętać, że produkt to również opakowanie (foliowe lub kartonowe) i stanowi jego integralną część. Nie może być w żadnym stopniu uszkodzone.

Produkt musi zostać zwrócony w takim samym stanie w jakim został dostarczony


Przed spakowaniem i wysłaniem produktu stanowczno zalecamy wykonanie zdjęcia, zarówno produktu jak i już gotowej przesyłki.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W większości wypadków niezwłocznie po odebraniu przez nas zwracanego zamówienia. Maksymalny termin wynosi 14 dni.

Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl